Κυριακή 13 Δεκεμβρίου 2009

Από καρδιάς

..Αν και ποτέ δεν κατάλαβα τη χρήση της καρδιάς ως κέντρου της αγάπης, ειλικρίνιας, συναισθήματος και λοιπών θετικών στοιχείων της ανθρωπίνου ύπαρξης. Θα μπορούσε, υποθέτω, να αντικατασταθεί από άλλα όργανα. Έτσι, αντί για κάρτες με καρδούλες τη μέρα του αγίου βλακεντίνου, θα στέλναμε καρτούλες με ένα στομάχι τρυπημένο από βέλος, ή ανθοδέσμη με κάρτα που θα έλεγε "σου χαρίζω το ήπαρ μου, μηριαίο οστουδάκι μου". Τέλος πάντων, μάλλον βλέπω πολύ μπροστά και δεν μπορεί να συμβαδίσει μαζί μου κανείς, πέραν μιας εξαιρετικά ιντελέκτ μειονότητος. Σας γλύφω [μεταφορικά], ναι.
Λοιπόν, από καρδιάς μίλησε ο Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, ο οποίος έκανε τη δήλωση-κόλαφο "Δεν υπήρξα ποτέ επαγγελματίας ευαίσθητος, ούτε κάνω την προσευχή μου στο εικόνισμα του Στάλιν". Αντί να το πω γραπτώς, θα το δώσω σε βίντεο γιατί είναι πιο διαδραστικό.

Ωραία, τώρα που έχουμε και το σάουντρακ μπορώ να συνεχίσω. Μετά τις κλασσικές πίπες που οκέι, πρέπει να ειπωθούν και μακάρι να ισχύουν μπας και μπούμε σε μια τάξη επιτέλους, λέει και το εξής ανησυχητικό: "Ποιος διαδηλωτής ή νέος πηγαίνει σε μια πορεία κουβαλώντας μαχαίρι;". Εγώ που κουβαλάω ψαλίδι χειροτεχνίας μαζί μου σε μόνιμη βάση, κινδυνεύω; Θα μου πεις, τι σκατά το θες κι εσύ το ψαλίδι, δόλιε; Προφανώς όχι για να σκοτώσω άνθρωπο ή οποιοδήποτε έμβιο ον. Το μεγαλύτερο κακό που μπορώ να κάνω με το μικρό αφρικάνικο ατσάλινο ψαλίδι, είναι να σου κόψω αυτή τη γαμοκλωστή που κρέμεται απ'την μπλούζα σου, παλιοκαθίκι.
..Νοιώθεις την απειλή φαντάζομαι. Οπότε θέλω να πω το εξής: σε περίπτωση τσαντικού ελέγχου από όργανο της τάξεως και προσαγωγής μου λόγω ψαλιδίου, σας ικετεύω, οργανωθείτε κι ελάτε να με βγάλετε. Ή να μου φέρετε τσιγάρα [αρωματικό χόλμπορν, γαλάζια χαρτάκια και φιλτράκια], καθώς και κανένα σετ περιοποίησης προσώπου γιατί θα έχω άφθονο χρόνο στη στενή.
Ο Μάικ μιλά και για'σένα, αναγνώστα, που παραδίδεις ιδιαίτερα μαθήματα αγγλικών χωρίς αποδείξεις και λοιπά εφοριακά απαυτά. Δες τι κάνεις και αυτομαστιγώσου: "Αυτοί που κάνουν παράνομες οικονομικές δραστηριότητες τροφοδοτούν με όπλα την τρομοκρατία. Αδιαφορούν για τις ζωές νέων παιδιών. Δημιουργούν ανασφάλεια που φέρνει ρατσισμό και την Ακροδεξιά στο προσκήνιο." Αν αναρωτιέσαι "φταίω για το ολοκαύτωμα;", η απάντηση είναι "ΝΑΙ". Και τα δόντια σου θέλουν καθαρισμό.
Αλοπεριντίν κανείς;

5 σχόλια:

  1. Αγαπητό μου παιδί δεν ξέρω από που να αρχίσω;; Καταρχήν δεν το περίμενα ποτέ από εσένα να διαβάζεις το έγκριτο Βήμα. Εμείς (και τώρα μιλώ και εκ μέρους της Φλοράνς-η οποία από τον πόνο αδυνατεί να ξεμπλέξει τα ρόλει από τα λαστιχάκια τους) άλλα είχαμε ονειρευτεί για σένα.... Θα μπορούσα να συνεχίσω σε αυτό το μοτίβο αλλά μου θυμίζω τη μάνα μου, και της Φλοράνς και πιθανότατα τη δική σας οπότε απλώς θα βάλω τις φωνές: ΜΑ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΒΗΜΑ???

    Και τώρα που ανέκτησα την ψυχραιμία μου να πω ότι η συνέντευξη αποτελεί υπόδειγμα, ο μετρ που την επιμελήθηκε έχει κάνει άριστη δουλειά.
    Ωδή στους νοικοκυραίους!
    Συγνώμη για το Μπεν Χουρ σχόλιο αλλά ταράχτηκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ω, ναι. Την βλέπω την ποινικοποίηση του πιστολακίου και των ρόλεϊ και με φαντάζομαι στις όμορφες φυλακές Ελαιώνα Θήβας, μετά από έλεγχο ενώ περπατώ αμέριμνη στα Εξάρχεια οδεύοντας προς το ραντεβού για ισιονάντ και μανικιούρ - πεντικιούρ.
    Μα το Βήμα κι εσείς;;; Και σταμάτησε και τη σειρά του Ζεράρ ντε Βιλιέ για να πω ότι είχατε και κάποιο κίνητρο για να το αγοράσετε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Με παρεξηγήσατε! Δε διαβάζω το έγκριτο, απλά πέρασα απ'το in.gr για να δω αν έχουμε καταρρεύσει οικονομικά ή αν είμαστε σε εμπόλεμη κατάσταση και τα συναφή κι έπεσα πάνω στο μελόδραμα του μάικ. Να μην το σχολιάσω κι εγώ; Και τώρα θα μου επιτρέψετε, πάω να κλάψω στης ταβέρνας τη γωνιά :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Immortal Hope26.12.09

    Jesus Christ (k einai k epikairos!!!) kanontas idiaitera ma8imata vadizw xeri xeri me ton Karatzaferi??? Molis epa8a krisi tautotitas...

    ΑπάντησηΔιαγραφή