Παρασκευή 20 Νοεμβρίου 2009

Τελεβυζιών

Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τι στο διάολο έχει πάθει η λίτσα πατέρα από υδροχόο και μας ξεπετάει σε δύο δευτερόλεπτα και δη, με τις χειρότερες προβλέψεις του ζωδιακού; Κορίτσι μου, αν σε κακογάμησε εις υδροχόος [διότι μπορεί να συμβεί], δε φταίμε όλοι. Ειλικρινά, σφίγγεται η ψυχή μου κάθε φορά με το "ναπερασουμετωραστουςυδροχοουςθαπεθανετεολοιμουχαχα. Και πάμε τώρα στους φίλους μας τα ψαράκια, που όλο μου παραπονιούνται ότι τα αφήνω τελευταία και τα λέω επιγραμματικά."
Συγγνώμη. Οι ιχθύες είναι γενημμένοι, ζούνε-αναπνέουν-δίνουν νεφρό για την ηδονή της γκρίνιας. Τι, επειδή εμείς δε μίλάμε; Μα είναι η σιωπηλή αντίδραση. Αυτό θα σε φάει, να το ξέρεις. Από χέρι υδροχόου θα πας -όχι απ'το δικό μου, το'χω μόνο για ευγενείς πράξεις. Όπως το να απαντήσω στο κάτωθι:
ΕΡΜΟΥ
Είσαι η πιο γλυκιά γυναίκα που έχω δει ποτέ, μαύρα μαλλιά, σώμα καμπυλωτό και στιλ αριστοκρατικό.
Ναι, είμαι εγώ. Μαύρα μαλλιά έχω, τσεκ. Σώμα καμπυλωτό έχω ναι ναι, τσεκ. Στυλ αριστοκρατικό να μην έχω; Αν με πέτυχες σε καλή μέρα ενδυματολογικά, έχω. Ναι ναι, εγώ ήμουν. Έκανες την τύχη σου.
Μετά διάβασα αυτό ---> http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=1076899&lngDtrID=245
Αναρωτιέμαι. Μπορείτε να αφήσετε για λίγο τις πίπες και να ασχοληθούμε με κάτι πιο σοβαρό; Αντιστοίχως, θα βγει ο πούτιν στα γόνατα [ντυμένος] και θα μου ζητήσει συγγνώμη με δάκρυα στα μάτια και στα μάγουλα, επειδή κόπηκα στις εξετάσεις. Οίμι.

3 σχόλια:

  1. Ενα έχω να πω... Μήπως να κόψετε Λίτσα Πατέρα?
    Γιατί όχι τίποτα άλλο κινδυνεύετε από τη γκρίνια να μεταλλαχθείτε σε γυναίκα Παρθένο με ωροσκόπο Ιχθύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. έχετε δίκιο. με έπιασε το γκρινιαστικό μου. και το'λεγα, η τηλεόραση με εκνευρίζει. από σήμερα λογοτεχνία και μότσαρτ, δε σώζομαι διαφορετικά. ευχαριστώ για την επαναφορά στην τάξη!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος23.6.11

    xaxaxaxaxaxaxa!!!!!

    eimai sigouri oti ksereis poso symfwnw mazi sou gamw ta psarakia tis mesa pou oli tin wra mas prizoun me tin mirla tous!SEKTER PIA!

    δεππυ (ο γιε μι εγκεν)

    ΑπάντησηΔιαγραφή