Κυριακή 13 Ιουνίου 2010

Είδη δώρων

Και θες, ρε παιδί μου, να κάνεις ένα δώρο. Τίποτα το εξτραβαγκάν, κάτι συμβολικό. Έχει γενέθλια το αφεντικό σου. Έχει γιορτή η κόρη του αφεντικού σου. Γιορτάζετε το μπαρ-μίτσβα του παππού του αφεντικού σου. Η μάνα του αφεντικού σου κλείνει ένα χρόνο με χλαμύδια. Έχεις τέλος πάντων μία πολύ σπέσιαλ οκέιζον και δε θέλεις να εμφανιστείς με άδεια χέρια. Δεκτόν.
[ΝΑΙΑΛΛΑΠΩΣΝΑΠΑΡΩΔΩΡΟΜΕΣΑΣΤΗΝΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΚΡΙΣΗΑΑΑΑΑΑΑΑ]
Ψυχραιμία. Με ένα ταπεινό μπάτζετ, μπορεί να γίνει δικό σου ένα βαθιά συμβολικό δώρο, με τεράστια χρηστική αξία:
Τα κακάκια.
Κι επειδή το καπιταλιστικό οικονομικό σύστημα μας έχει κάνει πιο επιρρεπείς στην ποικιλία, το εν λόγω σάιτ [να και το λίνκι http://www.ouaou.gr/html_prod/prod_5244.html ] προτείνει τρεις -μέχρι στιγμής- διαφορετικές ποικιλίες κακακίων, αναλόγως των αισθητικών κριτηρίων και του αποδέκτη, βεβαίως βεβαίως.
Κι ανησυχείς για την τιμή; ΜΑ ΓΙΑΤΙ; Κοστίζει κάτι λιγότερο από ένδεκα ευρώ. Άντε να βάλεις και τα μεταφορικά, πάει στα 15 -μάξιμουμ σου λέω εγώ. Επένδυση.

[ευχαριστώ τη χέλεν διά την προσφορά του λινκίου. τροφοδοτήστε με, είμαι εν αδρανεία.]

6 σχόλια:

  1. Δεν είναι δυνατόν. Είναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Aγαπητό μου παιδί καταρχήν βα σε συγχαρώ για το τεχνολογικά σου επιτεύγματα (ενεργά λίνκια).
    Δευτερευόντως έχω να δηλώσω πως τα άιτεμς αυτά απαντώνται σε πλήθος σάιτς εις το εξωτερικόν, υποθέτω ότι και στις Βρυξέλλες θα υπάρχει κάτι αντίστοιχον. Επιτέλους ήρθαν και στην Ελλάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. και γιατί να μην πάρω κακάκια σκύλου που μπορώ να τα βρω και τσάμπα?

    ή αν είναι να πληρώσω ας πληρώσω για κάποιου αγαπημένου διάσημου προσώπου(κωλου) τα κακάκια και να τα προσφέρω σε έναν θαυμαστή του!

    για παράδειγμα στην Flonsavardu θα έκανα δώρο τα κακάκια της Lady Gaga!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ναι να χεστώ!

    και θα στα κάνω δώρο!χα θα μου βγει και πιο φθηνά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή